Preguntes Freqüents (FAQ)

Sí, el 100% de la flota està formada per vehicles de la marca Mercedes Benz.

No. Les nostres tarifes són les mateixes que qualsevol altre taxi de l’àrea metropolitana de Barcelona. Aquestes tarifes vénen imposades per l’autoritat competent en matèria de taxi per a Barcelona i la seva àrea metropolitana: Institut Metropolità del taxi.

Apliquem l’import mínim establert en les tarifes per a serveis sol·licitats a través d’una emissora.

No. Solament s’envien missatges en recollides en Aeroport i Sants, per a la resta de serveis vostè ha de comptar amb què el taxi estarà en el punt de recollida a l’hora sol·licitada. Solament en el cas d’una incidència que provoqui un retard, el taxista es posarà en contacte amb vostè.

Com a mínim amb una hora d’antelació. No hi ha màxim. Si marxa de viatge diverses setmanes i desitja deixar el taxi reservat per a la seva tornada, pot fer-ho.

No. Seria impossible gestionar eficientment la flota a nivell intern i garantir el servei al client. Tampoc gestionem reserves per a desplaçaments amb origen o destinació entre Sant Cugat i Cerdanyola, Molins de Rei, Papiol i Rubí.

Sí, pot sol·licitar taxi per telèfon, via App, o des de la pàgina web. Si hi ha un taxi disponible, acudirà al més aviat possible.

Sí. Sempre que necessiti un taxi per al moment, pot sol·licitar-ho sigui el que sigui la destinació, i sempre que hi hagi un taxi disponible, acudirà al més aviat possible.

No. Els nostres trajectes són amb origen o destinació Sant Cugat.

Sí, aquests serveis tenen un suplement especial.

Sí, en cas que la mascota sigui petita i vagi en un transportin.

Si ha de sol·licitar un taxi per a una tercera persona i vol córrer amb les despeses, l’única condició és que realitzi el pagament per endavant. Sol·liciti informació per telèfon o escrivint a info@exceltaxisantcugat.cat

Pot sol·licitar informació i alta com abonat enviant un e-mail a info@exceltaxisantcugat.cat

En horari nocturn solament atenem reserves amb origen o destinació Aeroport i estació de Sants.

La demanda existent per a viatges d’empresa ens exigeix centrar gairebé tots els nostres recursos en horari diürn. Això sumat al fet que som una flota petita, i que la demanda nocturna és gairebé inexistent, ens obliga a restringir el servei durant algunes hores de la nit.

RECOLLIDES EN L'AEROPORT

Sí. Si la reserva està feta amb la suficient antelació i amb la seva corresponent confirmació.

L’habitual és indicar l’hora en què aterra l’avió. El conductor tindrà coneixement de l’estat del seu vol, sap que des que aterri trigarà uns minuts a sortir i allí li estarà esperant.

És una dada important per a la gestió i organització de la flota. Un client que no ha facturat equipatge pot sortir ràpidament mentre que facturant equipatge sol trigar més a sortir. Això en moments de molta demanda, pot facilitar-nos molt l’organització interna.

Sí. Si vostè no té clar que tot l’equipatge pugui cabre en un cotxe normal, el millor és que ho indiqui i li enviarem un cotxe amb més capacitat de càrrega (familiar o minivan segons disponibilitat).

En la terminal 1 podem recollir-li fora de la terminal (al punt de trobada) o entrar al vestíbul a esperar-li amb el cartell just davant del Café di Fiore.

En la terminal 2 el conductor sempre entra a esperar al client en el vestíbul, just davant de la sortida de passatgers.

Si ha sol·licitat el servei per a vostè mateix, els conductors utilitzen per defecte el cartell d’EXCEL TAXI SANT CUGAT, si ho ha sol·licitat per a una tercera persona, el cartell pot mostrar el logo de la seva empresa o el nom del passatger, segons ens indiqui. Tots els conductors porten tablets, la qual cosa ofereix major facilitat per adaptar-nos a les seves preferències.

No. Per als nostres clients té exactament el mateix cost reservar la seva recollida amb nosaltres que agafar un taxi de la cua.

El taxímetre no comença a comptar fins que vostè puja al taxi.

El conductor envia un missatge al client per indicar-li que serà ell qui li reculli i així el client pot contactar directament amb el conductor en cas de necessitat. Amb l’App el client també pot veure que conductor li recull i cridar-li directament des de la mateixa App. Si vostè prefereix no rebre missatges, pot seleccionar aquesta opció en l’App.

Els conductors controlen l’estat del vol, per la qual cosa si el seu vol es retarda, el taxista procurarà estar en l’aeroport per recollir-li quan aterri.

De totes maneres, si vostè encara no s’ha enlairat de la ciutat d’origen i s’assabenta de possibles retards en el seu vol, ens seria de gran ajuda tota informació que ens pugui proporcionar.

Si la seva maleta triga a sortir o s’extravia i no contacta vostè amb el conductor, aquest li esperarà fins una hora després d’haver aterrat l’avió. Si per contra vostè ha contactat amb el conductor, aquest li esperarà fins que surti encara que sobrepassi l’hora d’espera. Sempre que els retards siguin per problemes aliens a la voluntat del client, no es cobra l’espera.

RECOLLIDES A SANTS

El punt de trobada és en la cantonada del Bar Nàutic, sortint per la sortida de la plaça de Països Catalans, per on està la farmàcia de l’estació, cap a l’esquerra uns 50 metres.VEURE MAPA

No. Com que no hi ha una sortida única des de les andanes, no sabríem on col·locar-nos perquè ens veiés. A més el volum de gent que es mou dins de la terminal dificultaria molt la trobada i no tenim un espai habilitat per deixar el cotxe. En aquests casos és molt important que el client conegui el punt de trobada i que tinguem el seu telèfon per enviar-li el missatge, així podrà contactar amb el conductor si no ho troba.

Igual que en les recollides en l’Aeroport, el taxímetre s’engega quan el client puja al taxi.

Pot trucar-nos des de qualsevol altre telèfon per buscar la millor solució. Recordi que si disposa de més d’un telèfon i el taxista li va enviar el missatge al telèfon que no té bateria, des de l’altre terminal pot consultar el telèfon de qui li recull a través de l’App, o ingressant a l’App des de la pàgina web.

FACEBOOK
@exceltaxisantcugat

TWITTER
@exceltaxi

INSTAGRAM
@exceltaxisantcugat

LINKEDIN
@excel-taxi-sant-cugat